Chestionar pacienți

Prezentul chestionar este anonim şi are rolul de a oferi o imagine de ansamblu asupra calităţii serviciilor oferite de către clinica noastră. Răspunsul Dumneavoastră la fiecare dintre întrebările de mai jos reprezintă o informaţie de preţ, necesară evaluării activităţii noastre.
Vă rugăm să răspundeţi la toate întrebările. Fiţi deschis(ă) şi sincer(ă)! Răspundeţi la întrebări încercuind o singură variantă, care descrie cel mai bine situaţia dvs.
Vă asigurăm de confidenţialitatea datelor înscrise de către Dumneavoastră!

Medicul la care aţi fost programat:
A fost ușor să realizați programarea telefonică?
Timpul de asteptare a fost rezonabil?
Amabilitatea persoanei care a răspuns la telefon?
Amabilitatea persoanei care v-a întâmpinat la recepție?
Confortul sălii de așteptare?
Timpul de asteptare de la ora programării până la consultația medicală?
Medicul v-a ascultat cu atenție și v-a răspuns cu amabilitate la întrebări?
Examinarea medicală a fost minuțioasă?
Medicul v-a dat suficiente informații, pe înțelesul dumneavoastră, despre afecțiunea de care suferiți?
Ați primit indicații complete despre medicație/ plan de urmărire?
Timpul de așteptare până la recoltarea de sânge?
Asistenta care a recoltat sânge v-a explicat procedura și posibilele efecte secundare?
Amabilitatea asistentei care v-a recoltat sânge?
Amabilitatea asistentei care v-a efectuat ECG-ul?
Timpul de așteptare până la efectuarea ecografiei?
Medicul care a efectuat ecografia v-a explicat pe înțelesul dumneavoastră rezultatele?
Timpul de așteptare la osteodensitometrie DEXA sau mamografie?
Asistenta v-a explicat procedura?
Amabilitatea asistentei care a efectuat investigațiile imagistice ( DEXA, mamografie)?
Program de lucru este convenabil pentru dumneavoastră?
Gradul de confort și curățenie?
Raportul calitate/preț pentru serviciile medicale?
Cât de mulțumit/ă sunteți de serviciile hoteliere (hrană, lenjerie)?
Cât de mulțumit/ă sunteți de modul în care vi s-au respectat drepturile în calitate de pacient al clinicii?
Vi s-a propus alt medic dacă lista de așteptare la medicul solicitat este prea lungă?
Vi s-a comunicat durata medie a spitalizării de zi?
Aţi avut nevoie să fiţi însoţit(ă) de către un cadru medical în timpul deplasărilor în clinica noastră?
În cazul în care aţi răspuns afirmativ la întrebarea precedentă, vă rugăm să ne comunicaţi dacă într-adevăr aţi fost însoţit(ă) de către un cadru medical în timpul deplasărilor în clinica noastră.
Ați recomanda Clinica Medena altora?
Cum ați aflat de unitatea noastră?
Dacă aveți sugestii despre cum am putea să ne îmbunătățim serviciile, vă rugăm să ne spuneți:
Sexul dvs.:
Studiile dvs.:

Vă mulțumim pentru timpul acordat!